Support
Noe du lurer på?
Ta kontakt eller les våre ofte spurte spørsmål.
Kontaktinformasjon
Trykk på knappen under for å sende en e-post. Husk å lag en beskrivende tekst i emnefeltet på e-posten.
Husk å legge ved følgende:
- Legg ved ordrenummeret.
- Legg ved bilde e.l ved garantisak.
- Ved bruk av angreretten, legg ved angreskjerma.
Ofte spurte spørsmål
Produksjon & Frakt
Vi bruker i gjennomsnitt 2-3 dager å produsere produktet ditt. Så sendes det med posten og det vil ta mellom 3-7 dager å levere varen til deg
Varen blir produsert på DTG printer (Direct to garment) farge printer. Vi produserer våre produkter i Norge, Sverige, Polen og Tyskland.
Nei det tilkommer ikke noe toll på varen. Du betaler alt i nettbutikken og varen blir sendt til deg uavhengig av produksjonssted.
Dersom ordren din blir sendt med sporing vil du få denne tilsendt på SMS og E-post. Det er viktig at du derfor har lagt inn riktig informasjon når du bestiller.
Alle våre produkter skal leveres feilfrie. Dersom du oppdager noe på varen vil vi sende deg en ny helt gratis. Du må ta kontakt med support per e-post og vedlegge ordrenummer samt bilde av feilen.
Ingen av våre varer derpå lager, vi lager/printer på bestilling. Dette for å minimere svinn og spare miljøet for unødig produksjon av klær.
Vi kan sende til alle europeiske land, men leveringer utenfor Norge vil du selv måtte betale moms når pakken ankommer.
Vi kan designe kun for deg og din bedrift. Bare send oss en e-post på support og legg ved informasjon og inspirasjon på hva slags trykk du ønsker designet.
Vi kan designet til din bedrift. Ta kontakt med oss per e-post så kan vi avtale telefonmøte. Du kan også sende oss inspirasjon og informasjon om hva du ønsker.
Vi kan designet til ditt bryllup. Ta kontakt med oss per e-post så kan vi avtale telefonmøte. Du kan også sende oss inspirasjon og informasjon om hva du ønsker.
Ofte spurte spørsmål
Retur og bytte
Alle varer kan byttes, men du som kunde må selv stå for returkostnaden til oss. For å returnere en vare må du ta kontakt per e-post på support og huske å legge ved ditt ordrenummer.
Vi har selvfølgelig angrerett på 14dager. Du må selv stå for kostnaden av retur av produktet. All retur skal sendes til vårt kontor i Grimstad og må sendes med sporing.
Dersom du er uheldig og produktet har fått skader under frakt så ta kontakt og legg ved bilde av skaden. Vi vil sende deg et nytt produkt.
Dersom du har skrevet inn feil under ordre må du ta kontakt så raskt som mulig. Du har ca 24 timer etter at ordren er betalt til å sende oss endringer slik at vi får rettet opp.
Dersom du trenger support per telefon så kan du kontakte oss per e-post og avtale. Så ringer vi deg opp.
Dersom du tar kontakt raskt vil vi kunne gjøre endringer. Men vi kan ikke garantere at vi får gjort dette dersom det går mer enn 4 timer fra din bestilling.